Compartir en TwitterCompartir en FacebookCatalàEspañol

Fundació Segona Oportunitat (f2o)

NECESSITEM LA TEVA SIGNATURA

El projecte Segona Oportunitat vol recuperar un espai derruït del Parc de Collserola i convertir-lo en un centre de recuperació de gossos abandonats i centre d’educació mediambiental. I l’Ajuntament no ens deixa.

És un projecte jurídicament viable i malgrat el recolzament d’uns quants polítics i Institucions, la maquinària burocràtica és a punt de carregar-se’l.

Volem recuperar les runes de l’antic Hotel San Jeroni situat a la carretera de l’Arrabassada (edifici catalogat) i convertir-les en unes instal•lacions d’us públic, sostenibles i respectuoses amb l’entorn i el medi ambient.

Només a Catalunya, s’abandonen més de 35.000 gossos l’any, i la majoria d’aquests animals moren atropellats, d’inanició o acaben tancats en 3m2 en alguna de les saturades instal•lacions municipals. Volem donar una “Segona oportunitat” als animals i a la societat mitjançant un projecte, que salvant-los dels penosos destins esmentats anteriorment, els reeduca per ajudar en diverses tasques socials (persones discapacitades, gent gran, etc.)

L’ajuntament de Barcelona té planejada la construcció d’una nova gossera amb un pressupost de 9 milions d’euros. Nosaltres tenim un projecte i idees per a millorar la situació, i no ens deixen portar-ho a terme.

La nostra iniciativa privada i sense ànim de lucre crearà llocs de treball durant la seva construcció i una vegada finalitzada a través del personal necessari per a dur a terme la nostra activitat. Nosaltres no li demanem res a l’Ajuntament, només que ens permeti el dret al compliment de l’article següent:

L’article 198 del Vigent Text Refós de la Llei d’Urbanisme 2010, permet que en edificis restaurats no catalogats (i per tant, amb més raó en edificis restaurats catalogats) declarats en ruïna, a elecció del propietari, aquest tingui la obligació d’enderrocar-lo, o bé, de rehabilitar-lo.

Només ens cal la teva signatura. Si us plau, ajuda’ns a aturar l’enderroc i dóna suport a un projecte que torna a les persones la dignitat i la solidaritat amb els animals abandonats.

Cognoms *
DNI *
Codi Postal *

Els camps marcats amb un * son obligatoris.
En virtud de lo establecido en la Ley 15/1999, y la LSSICE 34/2002, le informamos que sus datos forman parte de un fichero automatizado. Puede ejercer los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición en: info@fundaciosegonaoportunitat.org .En cumplimiento de la Ley 34/2002 del 11 de julio, de Servicios de la Sociedad de la Información y de Comercio Electrónico, le informamos que puede revocar en cualquier momento, de forma sencilla y gratuita, el consentimiento para la recepción de correo electrónico enviando un e-mail con su solicitud a: info@fundaciosegonaoportunitat.org

Actualment hi han 577 signatures